Bluzy z nadrukiem – ogrom możliwości

Jestem właścicielem dużego sklepu z akcesoriami dla zwierząt, który na przestrzeni ostatnich lat bardzo się rozwinął. Z racji tego, że w najbliższej przyszłości planowałem otworzyć jeszcze jeden sklep w pobliskiej miejscowości, zapragnąłem jakoś zadbać o dodatkową reklamę, która przyciągnęłaby do mnie nowych klientów. Po konsultacji z kuzynem, który prowadzi sklep internetowy z odzieżą, na której można umieszczać zaprojektowane przez siebie nadruki zdecydowałem się skorzystać właśnie z tego rodzaju reklamy, która bardzo mi się opłaciła. 

Bluza z nadrukami – idealny sposób na reklamę

bluzy z nadrukiem sklepKuzyn, który od wielu lat prowadził swój własny biznes zaproponował mi, że po okazyjnej cenie może wykonać dla mnie kilka grafik, które zostaną następnie naniesione za pomocą wybranej przeze mnie metody na koszulki. Zaintrygowany tą propozycją, zacząłem zastanawiać się nad tym jak mógłbym wykorzystać zaprojektowane w ten sposób koszulki i jak miałyby one w ogóle wyglądać. W pierwszej kolejności postanowiłem zaprojektować koszulki zarówno dla siebie, jak i mojego personelu. Na białych, bawełnianych bluzach zdecydowałem się umieścić wybrane printy przedstawiające sierści i pióra najbardziej charakterystycznych zwierząt (zdecydowałem się na zebrę, tygrysa, lamparta oraz papugę Arę). Cały projekt mogłem wykonać własnoręcznie za pomocą specjalnej symulacji 3D, która znajdowała się na stronie internetowej kuzyna w zakładce  bluzy z nadrukiem sklep. Na bluzach umieściłem również duże, kolorowe logo mojego sklepu, które znajdowało się zarówno na klatce piersiowej, jak i na plecach bluzy. W tym przypadku zdecydowałem się ponadto na metodę druku cyfrowego, ponieważ najlepiej oddawała ona nasycone kolory wybranych przeze mnie printów i wzorów. Złożone przeze mnie zamówienie dotarło do mojego sklepu bardzo szybko, a zaprojektowane bluzy spodobały mi się na tyle, że wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Zdecydowałem się na zamówienie większej ilości bluz, które dostawaliby ode mnie moi najbardziej lojalni klienci po zakupieniu u mnie produktów o łącznej wartości 700 zł. Planowałem w tym celu wprowadzić system lojalnościowy, który polegałby na tym, że za każde wydane w moim sklepie 50 zł klient otrzymywałby ode mnie pieczątkę. Jeśli zebrałby on czternaście naklejek, wówczas otrzymywałby ode mnie bluzę w wybranym przez siebie wzorze. 

Pomysł ten bardzo docenił również mój kuzyn, który stwierdził, że to bardzo dobra forma reklamy mojego nowego sklepu, który już niebawem miał zacząć działać w pobliskim mieście. Słowa kuzyna bardzo szybko okazały się wręcz prorocze. Klienci zwracali uwagę na ubrania mojego personelu i dopytywali gdzie można je zakupić. Kiedy zaś dowiadywali się o prowadzonym przez nas systemie lojalnościowym chętnie zbierali naklejki, które następnie wymieniali na upragnione przez siebie bluzy.