Integracja pracowników na Mazurach

Co roku, a najrzadziej co dwa lata staramy się organizować wyjazdy integracyjne dla pracowników naszej firmy. To praktyka, którą wprowadziliśmy kilka lat temu i kontynuujemy ją do dziś, ponieważ potwierdza się, iż był to znakomity pomysł. Pracownicy mają okazję spotkać się na neutralnym gruncie z zarządem, pobawić się w swoim towarzystwie i brać udział w wielu aktywnościach, które są dla nich przygotowane. Na początku korzystaliśmy z usług firmy, która zajmowała się organizacją takiego wyjazdu, ale potem uznaliśmy, że sami możemy to zrobić z dobrym skutkiem.

Wyjazd integracyjny będzie procentował

integracyjne imprezy firmowe w MikołajkachW tym roku zdecydowaliśmy się, że wyjedziemy na Mazury, a konkretnie do Mikołajek. Oczywiście, warto podkreślić, że możliwości jest sporo i wcale nie trzeba wyjeżdżać poza okolice, gdzie swoją siedzibę ma firma. Zauważyliśmy jednak, że im dalej, tym bardziej swobodnie zachowuje się załoga, a o to przecież chodzi, by czuć się dobrze. Dlaczego w tym roku taka, a nie inna lokalizacja? Dlatego że integracyjne imprezy firmowe w Mikołajkach oznaczają wiele atrakcji, sporo zwiedzania i aktywności fizycznej. Przede wszystkim też ta miejscowość ma do zaoferowania odpowiednie miejsca noclegowe. A skoro jest to wyjazd firmowy, to trochę przestrzeni było nam potrzeba. Obiekt, który wybraliśmy, oferował miejsca parkingowe, restaurację oraz SPA na miejscu. To ostatnie się przydało dlatego, że sporo czasu spędzaliśmy na aktywności. Spływ kajakowy, wprawdzie krótki, ale jednak był, walka na polu paintballowym i jeszcze wycieczka rowerowa. To wszystko zmieściliśmy w bardzo krótkim czasie, więc na pewno było po czym odpoczywać. Wizyta w SPA i masaże z pewnością pomogły mięśniom, a na integrację pracowników wpłynęło także ognisko, jakie zorganizowaliśmy wieczorem. Była okazja do tańców i rozmów, a więc tego, co planowaliśmy i czego oczekiwaliśmy od tego typu inicjatywy. Oczywiście możliwość jazdy po rajdowej trasie samochodem to także duża atrakcja, podobnie jak zwiedzanie okolicy. Na to ostatnie jednak zabrakło nam już czasu, a więc niewykluczone, że będzie trzeba wrócić w te okolice.

Integracyjne imprezy dla pracowników mają duże znaczenie dla atmosfery, jaka panuje w naszych biurach. Dzięki jednemu wyjazdowi, pełnemu atrakcji, z pewnością jest co wspominać. Można bliżej się poznać, dowiedzieć o swoich zainteresowaniach i tak dalej. To na pewno ma to wpływ na współdziałanie w zawodowych warunkach w firmie. I na pewno po takim wyjeździe zauważamy większą produktywność, efektywność oraz większe przywiązanie do przedsiębiorstwa. Dlatego kontynuujemy ten pomysł.