Nowy telefon na każdym stanowisku pracy

Szybko awansowałem na kierownika działu sprzedaży, ponieważ osiągałem najlepsze wyniki sprzedażowe przez cały rok. Szef widział we mnie ogromny potencjał i dlatego zdecydował się dać mi szansę, której nie zmarnowałem. Dzięki szkoleniu, na które zostałem wysłany wiedziałem jak zarządzać dużą grupą ludzi a dział sprzedaży liczył sobie ponad pięćset osób i to było naprawdę sporo.

Wymiana telefonów w dużej firmie sprzedażowej

telefony gigasetOczywiście poza zarządzaniem całym działem sprzedaży miałem jeszcze wiele innych i odpowiedzialnych zajęć. Jednym z nich było między innymi dbanie o odpowiednie wyposażenie każdego stanowiska pracy. Każdy pracownik musiał mieć dostęp do komputera z systemem oraz do sprawnego telefonu ze słuchawkami przewodowymi, które znacznie ułatwiały rozmowy z klientami. Dzięki słuchawkom pracownik miał wolne obie ręce i jednocześnie mógł wprowadzać dane do systemu. Kiedy sam pracowałem jako telemarketer to strasznie narzekałem na jakość połączeń. W firmie były stare telefony, które często się psuły i to znacznie utrudniało pracę. Postanowiłem więc, że wymienię telefony na każdym stanowisko co znacznie wpłynie na wyższy wynik sprzedażowy. Wiedziałem, że najlepsze były telefony gigaset, ponieważ sporo czytałem na ich temat. Telefony cechowała wysoka jakość oraz mnóstwo przydatnych funkcji. Najważniejszą z nich było wyłączenie mikrofonu w trakcie rozmowy z klientem. W tym czasie pracownik mógł spokojnie zadać pytanie swojemu kontrahentowi a klient tego nie słyszał. Ze swoim pomysłem udałem się od razu do prezesa. Przedstawiłem mu kosztorys tej inwestycji oraz skutecznie uzasadniłem dlatego zakup nowych telefonów dla każdego pracownika był tak ważny. Prezes był mi przychylny i od razu zacząłem działać. Współpracowałem przy tym z informatykami, którzy musieli przecież podłączyć telefon na każdym stanowisku i zająć się jego rejestracją w systemie. Cały proces przeprowadziłem bardzo płynnie, ponieważ doskonale wiedziałem jak się za to zabrać. Telefony zakupiłem bezpośrednio od producenta, dzięki temu otrzymałem w zestawie słuchawki, które były wliczone w cenę zakupu. Inwestycja przyniosła zamierzone efekty.

Pracownicy już nie narzekali na jakość połączeń i rzeczywiście sprzedaż wzrosła o kilkanaście procent. Połączenia już nie były przerywane a to było jednym z powodów, przez które zdecydowałem się zakupić nowe i porządne telefony dla każdego stanowiska pracy. Byłem świetnym dyrektorem i zdawałem sobie z tego sprawę. Dbałem o wszystkich pracowników tak samo.