pendrive z logo

Sesja, fotoalbum, pendrive – praca fotografa ślubnego

Praca fotografa ślubnego to wbrew pozorom bardzo trudne i wymagające zadanie. Mimo powszechnie panującym opiniom, fotograf pracujący na ślubach i weselach ma znacznie więcej pracy, aniżeli samo fotografowanie podczas uroczystości. Prawdziwa praca rozpoczyna się w domowym bądź biurowym zaciszu i wymaga ogromnej skrupulatności, cierpliwości i czasu. Efekty, które widzimy w postaci obrobionych, gotowych do wywołania zdjęć to wiele godzin spędzonych przy komputerze i dbałość o wszelkie detale, które – jak się okazuje – są niezwykle ważnym elementem pracy w branży fotograficznej. 

Fotograf ślubny a logowany pendrive

pendrive z logoAparaty fotograficzne są ogólnodostępnym i popularnym sprzętem. W niemal każdym domu można zastać profesjonalną lustrzankę, niekoniecznie idącą w parze z profesjonalnym podejściem do fotografii. W związku z tym fotografowie mają ogromną konkurencję i muszą poszukiwać coraz to nowszych pomysłów na swoją pracę. Nowym trendem związanym z cyfryzacją wszelkich usług jest dostarczanie zdjęć klientom na specjalnie przygotowanych pendrive’ach. Co ciekawe, pary młode same decydują się na takie rozwiązania, zamiast wybrać klasyczne odbitki bądź fotoalbum z przebiegiem ślubu i wesela. Jednak nośniki pamięci też nie są już tak zwyczajne, jak dotychczas. Fotografowie dokonując wyboru, muszą wybrać taki pendrive, który dopełni całe fotograficzne przedsięwzięcie. Pendrive z logo to jedna kwestia, oprócz logo dodają do niego też odpowiedni grawer – z reguły imiona pary młodej i datę ich ślubu. Żeby jednak nie musieć podać małego urządzenia do rąk klientów, fotografowie coraz częściej swój pendrive z logo i grawerem ubierają w specjalne pudełko – eleganckie, estetyczne, przypominające opakowanie na drogi zegarek bądź biżuterię. Tutaj ponownie pojawia się miejsce na logo, napis i detale estetyczne. Po otwarciu pudełka, klient dostrzega złoty bądź srebrny pendrive z logo fotografa, swoimi imionami, skrupulatnie ułożony na piórkach, białej gąbce bądź imitacji mchu, jeśli wesele miało charakter rustykalny. W taki sposób fotograf ślubny zostaje zapamiętany i za każdym razem, kiedy klienci pokażą rodzinie zdjęcia umieszczone na takim nośniku, będą oni zachwyceni, a fotograf doceniony.

Konkurencyjność w branży wymaga poszukiwania rozwiązań nietuzinkowych i nieszablonowych. Działania muszą skłaniać klienta do zapamiętania firmy, a przede wszystkim do zachwytu i chęci podzielenia się opinią kolejnym osobom. Pendrive stał się nowym, estetycznym i romantycznym wyrazem jakości usług fotograficznych i stanowi swoistą reklamę marki, usługi i samego fotografa. Warto wykorzystywać narzędzia, jakie przychodzą wraz z cyfryzacją sektora usług, a branża fotograficzna radzi sobie z tym znakomicie, coraz częściej zaskakując rozwiązaniami. 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *